testing testing, oh i it's a superonödigt test för alla mina stalkers

Tiden läker alla sår?: psykopat motto
Pengar är lycka?: snarare inga pengar är olycka ;)
Utseendet är allt?: ska inte ljuga, utseendet är det mesta ja.  
Har du för jeansstorlek?: hahaa, jaa du, vetefan faktiskt
Är ditt livsmotto?: finns inget ;)
Har du för betyg?: för bra att vara mej   
Gör du just nu?: står på händerna och äter japanskglass
Gjorde du igår?: fotboll och kollade på bröllop, kul, intressant, spännande… nej. 
Ligger till vänster om dig?: någon som vänsterprasslar (hahahah)

Utseende:
Längd?: ungefäär 163,58 cm hahah
Vikt?: vet inte (jo de gör jag)
Hårfärg?: bajsbrun 
Hårlängd?: långt, en liten bit över roooompppahn bara 
Fräknar?: nopp
Piercing?: njae, bara bebis piercingarna i öronen
Tatuering?: japp, helkropps! Fast ne…
Smal?: beror på tidpunkt på dagen ;)
ögonfärg?: bleu, ooh franska!

Senaste: 

Personen du hånglade med? din mamma breee!
Personen du kramade?: eh, i guess pappa…? Men så kan de gå om man inte har träffat någon sen igårkväll, isåfall var det jenny banan.
Personen du tänkte på?: haha….
Personen som sov i din säng?: det vill jag inte veta ;) 
Personen du skrev med på msn?: är aldrig inne på msn..
Personen du var med?: Jenny
Djuret du köpte?: dinosaurier
Maten du åt?: mmm… lövbiff med beasås och potatiscroquetter haha, fatso.se
Gången du spydde?: cirka 8 år sen :D 
Personen du sa jag älskar dig till?: syster :)


Har:
Du suttit i fängelse?: nja, de var nån vecka sen sist nu, men daa jaa?
Du åkt ambulans?: neevah  
Du kysst någon den senaste månaden?: yea
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: om jag har alltså ;)
Du svimmat?: nope
Druckit alkohol?: kanske, kanske inte. kanske är jorden rund, kanske platt… just saying…
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: oui, oh visar franska skills ännu en gång
Delat säng med någon av samma kön?: yes
Fått IG i betyg?: nope
Fått MVG i betyg?: rätt många, hahah puttsar ena axeln och bugar
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: nope 
Stått på en scen och uppträtt?: ja, man måste ju bjuda på sina skills för folket

Vad: 
Har du på dig just nu?: ascooltröja och shorts ellleeer..? ljög ja nu? Ja de gjorde jag förlåt L jag har kjol på mej 
föreställer bild nummer 10 i ditt fotoalbum på mobilen?: egopic… eller ljög ja igen nu..? kanske.. ja den är en fotbollsbild från träningen  
Bild nummer 30?: bild från kiss på paul stanley
Vad står det i ditt femtionde sms?: fan… trodde de stod 5:e… jaha tre timmar senare… de ståååår: ”Godnatt sötnos <33” de var ju spännande, avslöjade nästan min hemliga identitet.. eller va? Vem sa vad?? 
vad står det i ditt senast inkomna sms och vem var det ifrån?: ''oj haha de va inte du som ringde ;)<3” från linneish
ska du göra nu?: plundra småbarn på glasspengar… eventuellt kolla på tv…


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0