ROMME ALPIN

Idag vaknade jag kvart i fem och
gjorde mig klar för Romme.
Sen åkte jag vid 5-10 minuter över 6
hemifrån till skolan, sen åkte vi med bussen därifrån.
Efter vi hade åkt i typ en timme så kom vi ut i
no where där allting bara var en vit dimma.
Efter en 2:45 h lång bussresa så var vi framme.
After a  while we got our skiis end then it's just
to hit the backe :D
Vi började med att åka några lätta backar för
att få känna på skidorna, and it felt PERFEKT !
Sedan åkte vi läääänge utan vurpor, nej, när jag
rammla räknas inte !
Sen så vi, TADA, NINA !
Det var första gången i hela hennes liv hon åkte
skidor så de gick ju inte super men efter ett
tag flö´t de på ganska bra, men det är ju viktigt
att kolla in snön på marken och i dikena det var nog bara
därför hon "rammlade" några gånger ; )
Men hon var faktiskt duktig !
Senare åt vi lunch och åkte mera.
Jag och Bella är iallafall mästare på Ankarliftar !
Det kanske kommer ut mer om de senare ...
På bussresan hem så hade jag och Bella mundiarré.
Det kan man få av att:
- Gå upp tiiiiidigt
- Åka mycket skidor
- Var allmänt stöööört trött
- Vara skit snygg


här är de två shteejkarna

lilla isabelle

den här bilden tycker jag är söt men så tycker inte HJ så jag har aldrig lagt upp den, eller hur?

and the queen of them all


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0