NU ÄR DET SÅ ATT JAG MÅSTE VERKLIGEN BÖRJA SÄLJA ...

så jag undrar ifall det är någon som är intresserad av att köpa
något från "New body" av mig?

Alla paketen kostar 150 :- styck 
och de flesta är stor pack. 

Här är sortimentet:

DAM


Women's T-shirt

Lady strap top

Sports Bra

women's string 

Women's Hipster

Women's Basic

At hletic Socks

Active Socks

Sport Ankle Socks

Ankle Socks 

Sport Socks Vit

Sport Socks Svart

Girl Socks

Lady Socks Vit

Lady Socks Svart

HERR


Men's T-shirt

Boxer Exclusive

Men's Mid

Men's Basic

At hletic Socks

Active Socks

Sport Socks Vit

Sport Socks Svart

Sport Ankle Socks

Comfort Socks

BARN/ungdom


Girl Hipster

boy mid

Girl Socks

Boy socks

Sport Ankle Socks

Sport Socks Vit

Sport Socks Svart


OM NÅGON ÄR INTRESSERAD KONTAKTA MIG GÄRNA PÅ :
(oj, adressen är vit, men klicka :D ) [email protected] !

thank you !


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0