Cha Cha :*

hhaha, tönt jag är men Hej iaf.

Ny design, ful va :) ? That's how I like my bananas

Jag har funderat lite och tror att jag ska försöka blogga lite oftare, det är
ganska kul och eftersom jag har "pausat" rätt länge nu, så är det väl inte
mer än rätt.

Idag var iaf första dagen av lovet och jag har chillat järnet :P imorgon blir det antagligen
julklapps-shopping med syster och sedan pepparkakshus bakning- tema disney.


Btw, mamma skrämmer skiten ur mej, hon håller på att tjata om att det
är jätte viktigt att jag kommer ut när hon kommer hem, jag ska ha oömma kläder
och pappa måste också hjälpa... Hm, när jag sa att jag blev rädd, sa hon att jag
borde vara nyfiken, men det är ganska svårt :) vi får se vad "den stora överaskningen"
är för något.

ciao <3





kul, kul överaskningen var en gran. jag som väntade mej värsta lamborghinin,

och så var det ett litet grönt träd klätt i barr, BESVIKEN ! :P


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0