JAG VET !

att jag inte har bloggat på ett tag bla bla bla....

I Fredags åkte jag till sundsvall och spelade en tränings match mot klockaberg.
de gick inte något vidare.
Sedna sov vi på hotellet, jag och Ida delade rum. Vi fick vakna runt sju och
då var de dags att göra sig klar och packa, sedan var det FRUKOOOST!!!

Vi spelade en match runt 10 som vi förlorade med 3-0
men de var bara att tagga till och nästa match vann vi med 1-0.
Sista matchen jag var med på spelade vi mot ett helt cpstörtmongoäckelfjärtkorvar lag

som hade dommaren helt på sin sida. Efter tjugo sekunder crosschekar den ena tjejen mig över

sargen, de ska de få typ minst 2 minuter för men vi får bara ett sjuttigt frislag. Så fortsatte matchen

med fult spel och felaktiga dommar beslut tillsist gick jag fram och snacka med honm eftersom
jag ska få säga lagets tankar osv, då säger han typ hållkäften och sånt. Hata dommare i sundsvall !


Sen åkte jag hem med tåg medans resten av laget spelade sista matchen som slutade
4-2 till sundsvall.
Jag åkte ju hem för att gå på MANDO DIAO !!!


bilder kommer senare, kanske ikväll till och med :)


Kommentarer
Postat av: hemlig

oj vad mycke bilder de kom också...

2009-04-28 @ 09:15:27
URL: http://hemlig

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0