Tack Hässelby

Hello hello



Jag är hemma och har ätit och duschat. Jag har spelat innebandy match med mitt älskade Hässelby F95 och vi förlorade tyvärr med 5-4, men resultatet spelar faktiskt ingen roll. Som tränarna säger: - Den här cupen är för oss bara till för att träna. Vilket jag tyckte vi gjorde grymt bra. Vi förlorade första halvlek med 3-0, men andra vann vi faktiskt med 4-2 vilket var  en väldigt stor lyftning. Vi spelade mot Huddinge som egentligen är ett divisoin 1 lag (vi är division 2). Så grattis på Huddinge men vi lärde oss iallafall en massa.
Nu gäller det bara att vii tar de två andra matcherna imorgon, för att gå vidare till slutspel i Sköndals cupen, men ingenting är omöjligt för HSK.

Önska oss lycka till :)


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0