TRÄNING HIT OCH TRÄNING DIT

Nu är det verkligen träningar hela tiden och skolans läxor har ingen plats, därför ska det bli skönt med ett lov. Sista dagen imorgon innan höstlovet, YES ! FINALLY !!!!
Igentligen har vi inte gått i skolan så himmla längee men det är redan ganska jobbigt.... Men vem vill igentligen läsa om mina tankar kring skolan?? Exakt, inga så jag får berätta lite om träningen..
Det snyggaste på träningen måste ha varit mitt slagskott från halva planen:
Jag kommer springande, höjer klubban, lutar mig lite bakåt och drar till med ett slagskott. Jag vinglar til först, sedan välter jag och landar med en smäll rakt i golvet, OOOUUUPPSIIIIE ; ) , synd att inte skottet satt, det skulle varit snyggt :P.

Jag försöker komma på lite planer för höstlovet men det ända jag har kommit på är att jag ska till tandläkaren, klippa mig och spela cup.... Någon som vill ''leka'' med mig :P? Fast det är en sak som är ett måste: SOVMORGON !!!! Jag vill också hinna shoppa lite :) Fast mitt största problem är att Bella, drar till oman och blir brun och jennifer drar till ''down under''(australien) så hon kommer ju antagligen också bli brun. Sedan när de kommer hem är jag värsta blekfisen i gämnfört med dem.... BUHUHUHUHUHUU  STACKARS MIG!!

Halloween närmar sig och jag har inga planer för den ''läskiga'' kvällen... Någon som vill hitta på något?

OH NO ! imorgon börjar jag 8:00 och har idrott sista timmen med min *host* bra *host attack* lärare ..... Det är mycket här i världen som är synd om mig ... :D

Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0