LÖRDAGS MORGON

Shooo, jag sitter framför datorn istället för att göra det jag igentligen borde, byta om till matchstället och göra mig klar... BUSIG :D. Som du kanske förstår då efter som jag ska byta om till match ställ så har jag match, i innebandy mot rotebro som vi ska vinna mot. De är borta plan och vi har inte våran vanliga målvakt men hon som står iställlet har varit målvakt i vårat lag innan så hon är också duktig. Senare idag har jag ingen anning om vad jag ska göra, kommer antaglingen gå ut och kratta löv eftersom min mamma har försökt få mig och göra det väääldigt länge.... stackars lilla mig.
Nu borde jag verkligen gå och byta om för jag måste få i mig lite lunch också



BAJ BAJ

Kommentarer
Postat av: Pita Lööw

Jag hatar dig maria.



Du får inte kratta bort mig. Jag har det så skönt i din garderob

2008-10-25 @ 12:00:13

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0