I MISS THE OLD TIMES AND SUMMER

Tänk dig att du sitter i sanden i frankrike med sand innanför den tajta lilla badräkten och en spade i högsta hugg. Solen lyser och du har en liten ljus rosa solhatt på dig och kan när du vill bara lägga dig i vattnet och flyta med hjälp av dina puffar. Pappa leker haj och mamma ligger kvar på stranden för att jobba på solbrännan och vakta grejsorna.

ISTÄLLET SER DET UT SÅ HÄR:

Jag sitter framdör datorn en regnig, blåsig och mörk höstkväll för att blogga. Tittar ut genom fönstret och ser absolut ingenting utom en riktigt mörk himmel och sedan ner på mina tråkigt färgade mjukisbyxor. Jag vet om att snart kommer jag behöva gå in på mitt rum för att plocka undan något. Pappa tittar på tv och mamma går bara runt i huset.......

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, dina mjukisar har väl inte tråkig färg? Dom en fina blåa med orange fläckar jue

ahhaha

2008-11-02 @ 16:52:51
URL: http://karismas.blogg.se/

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0