STUFF I LIKE ABOUT BOYS

Jag gillar hår som är
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade.
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget
[x] tränar på gym
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar...
[ ] Har tarueringar över hela kroppen
[ ] Har någon tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Rakar bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[/] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng ibland

Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han e med kompisar

Det är gulligt när killar...
[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[x] Köper mina underkläder      
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk 
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar,
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka,
[/] Slåss för mig (hatar töntar som slåss men är det för mig så haha

detta står jag INTE ut med...
[X] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[/] Killar som har nära tjejkompisar...
[/] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[/] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk.
[/] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[X] Killar som super sig packade varje helg
[X] Killar som röker och snusar


TAGEN UTAV BELLA, HTTP://MYONLYSECRET.BLOGG.SE


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0