Sådär ja

Hello, nu ere dags att göra en liten kort utvärdering för de första dagarna på sommarlovet.
Först ut har vi skolavslutnigen, den dagen var redan planerad men de riktigt dyngsura vädret förstörde de hela. Vi hade planerat en mysig picknick alla fem, Zahids.blogg.se, Ninagha.blogg.se, Hanna, Bella och jag dåra, sedan hade vi planerat att bada. Men så blev det ju inte utan hejhå va vi ringde till varandra och tillslut blev det picknick för alla utom Nina, som åkte till stan, i hannas källare, vilket ändå blev vääldigt mysigt med en underbar sallad gjord av *trummvirvel* MARIA & HANNA, sedan blev det vindruve tävling efter att vi hade proppat in 18, i Iza:s fall då 19 efter som hon tog den sista, var de enda som åter stod vindruvs grenar. Dagen blev rolig och avslutades med en regnig träning.
Nästa på tur är Tosdagen, vällingby, men den har jag ju lyckats skriva om redan så då går vi över till.....................................

FREDAGEN DEN 13:e!!!!!!

Ja, nu är det då Fredag och den 13:e, otursdagen. Man kan ju faktiskt säga att jag hade lite otur. Bella hade fixat en myyyyysig fest med först en underbar hallonbål sedan thaimat. Som vanligt bombar alltid Bella matbordet innan med olika motiv på paljetter som Iza, Nina och hon valde att lägga i mitt glas, som tur hade jag ju Hanna som inte valde att lägga LIKA många i mitt glas, allt slutade när Nina la i en lök i glaset, mysigt gott med Fanta efter det.

Kvällen fortsatte rolig med en och en halv film, ja såg bara lite i början å lite i slute på andra filmen 'National Tresure 2', osäker på stavning, fast första filmen var ett måste, 'What happens i Vegas'. Sedan blev det en luring, fast det varr innan andra filmen. Hanna och jag kom på ide´n om att lura bella med en lossats flasa sprit. Iza fixade en fin, tom flaska whisky och vi tre gick ner till spånga och köpte två stycken äppeladrycker och blandade de i flaskan riktigt starkt, la ner den i en system påse och vandrade iväg till Bellas hus.

Iza tar upp flaskan och ger den till mej som öpnar den och dricker nåra klunkar, sedan skickar jag vidare den till Iza, som efter hon har smakat ger den till nina som i sin tur smakar och skickar den till Hanna. Bella vägrar och smaka och det ser ut som hon tänker att vi är riktigt dumma i huvet, då kändes det som rätt tillfälle att avslöja 'the secret'.

Alla skrattar och fortsätter ha kul.

Dagen efter så sover jag över hos Hanna och vi sitter bänkade framför tv:n med hennes föreldrar och ser Sverige förlora med 2-1 mot Spanien. Det var en rolig kväll också, vi såg en film, mitt super ex, sedan geekade vi lite Kalle anka spel, sedan somnade vi.

Nu är det måndag och jag ska tillbringa min dag med Hanna så, ciao<3


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0