VIVA ESPAÑA

¡Hola!
Den 11 åkte jag till spanien och kom hem den 20...
Under denna tid har jag badat, solat, ätit, sovit, badat lite mera, åkt tåg, flyg, shoppat & gått på museum.
Vi gick på Guggenheim muse´et  där jag och min syster kom fram till att 'Konst är bara en anledning för perversa gubbar att ta bilder på nakna tjejer'. Vilket jag tycker verkar stämma...
 Ja du förstår nog vinken, men den som imponerade på mej mest var...


'Mae West Lips Sofa'






Nog om Guggenheim...
Ja, shopping är verkligen underbart, om man har någon annan som betalar dvs.
En dag innan spannien fick jag:
en ny bikini från Gina Tricot
ett par nya skor från Wedins.
I spanien fick jag:
Ett par röda shorts
En blommig kjol
En Mimmie tröja
En tröja
Ett linne
En solfjäder...
Tack mamma.


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0