Nakenfisar och grodor

Hello all the lovely people...
Dagen börjar bra med tv tittande rostbröd mackor och kaffe och vid halv tolv kommer mina galna underbara Hanna och Nina, vi gör i ordning en pastasallad (igentligen var det Hanna  som gjorde det mesta och jag lite, tänker inte ens kommentera lilla Ninas jobb med salladen :D ).
Att komma till Hässelby strand i en nedfälld Cheva känns inte liiite ballt, sedan tog det det ett tag att hitta en bra plats. Tillslut bestämmde vi oss för att sätt oss ner ganska nära en familj som vi då inte visste att de skulle glo på oss under hela tiden, men det gick ganska bra att leva med och att jag tappar Ninas handuk, som jag höll i medans hon bytte om, gjorde inte de det minsta mindre interesant att stirra på oss... Undrar om de inte bara satt och längtade efter att någon annan utav oss skulle blotta sig för hela stranden.
Mat, bad, nakna barn & grodor, allt detta finns här... Med STOR betäckning på nakna barn...

Våra coola grodor :D


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0