Smothie, soppa och Elin i nacken.

Hello hello


Jag har tyvärr glömt att skriva på några dagar, sorry sorry.
Under det här dagarna har jag fått en tatuering  (tack Elin), ätit äcklig soppa och druckigt smoothie. Jag har igentligen också spelat match men den gick så dåligt satt den inte ens får stå med.
Min tatuering sitter i nacken och det står Elin Jonsson <3, hon fick också en där det står MARIA <3 men hennes är borta.
Soppan jag åt hade Karin, jag och Hanna gjort, man trodde nästan att Karin hade hält i någon drog i Hannas soppa så mycket som hon skrattade. Jag sa att spagettin var sträv, hon skrattar, jag sa att oliverna var skrynkliga, hon skrattar, jag sa att det var kallt, hon skrattar, jag är tyst, hon skrattar, ja du kanske förstår men det är bättre änn om hon skulle gråta :)
Vid tre drack vi alla en hallon smothie var från receptet på mjölkpaketen, rekomenderas :)



Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0