PICKNICK

Hello hello


Idag har vi haft picknick med vårat underbara Innebandy lag.
Efter innebandy skolan gick jag och min underbara vän Ida och köpte korv och senap, 52 KORVAR :)
Sedan vid 6 snåret åkte jag och familjen, inte syster men mamma och pappa, till Hässelby strand bad där vi träffar Ida och hennes familj och Jennifer. Folk från laget kom och kom och vi grillade korv och pratade igenom sommaren med alla. Efter grillningen gick vi till bryggan, inte föräldrarna. Jennifer drar av sig tröja och byxor och byter det till bikini sedan springer hon iväg och rakt ner i vattnet, efter henne kommer Ida:s bror sedan Ida och jag är såklart sist i de kvälls ljummna vattnet. Efter badet blir det brännboll och mera skratt och stoj, sedan framåt kvällen bejer sig alla hem.

Tack Hässelby F95 !


Ida, Emma, Ida & Molly vid stranden.

Molly & Ida

Ida i vattnet :)

Solnedgången ...

Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0