Gruelvillage

Hello hello


För det första så ska jag för er som inte vet, berätta att Gruelvillage betyder vällingby.
Idag var jag, Ciaobellla.blogg.se och Hanna i vällingby för att köpa en present till Iza, Zahids.blogg.se. Vi hittade mycket saker på kort tid för efter en och en halv timme skulle Hanna hem för att senare dra iväg på en 40 års fest.
När Hanna lämmnade oss köpte jag nya fotbolls skor, en glass och Bella en Hamburgare :)
Sedan åkte jag och Bella ner till spånga där vi köpte lösvikts godis för 23.50 kronor i mitt fall, Bellas kostade 12 kroner tror jag. Efter det gick vi upp till skolgården och satt där och smaskade i oss godis... Mmmm, gott.


Nya skorna Adidas Predator Womens soccer

Bellas mellanmål :)<3

Cp bild ;)

Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0