Dagens bästa

Är min storasyster karin. Hon är sjuk och det är väldigt synd om henne.

Idag har jag varit på innebandygrejs. Det avr väldigt roligt, enda grejen som inte var så kul var att jag hade diaree idag, så små fjärtar smet ur mig hela tiden. Sen att vi hade ätit pastasallad med vitlök till lunch gjorde jue inte heller det hela bättre. Jag tror att det var tack vare detta som jag gjorde ett mål idag.

Folk höll sig liksom på avstånd, förutom vissa, som inte verkade tycka om mina lukter alls, utan var lite taskiga mot mig, men va fan, inte ska man klaga, nu har jag ju fått ett skitsnyggt blåmärke på höften. Sexy mama :)

Nu ska jag gå in på mitt rum och tömma mina spargrisar och ge till karin, så att hon kan köpa fina saker till sig själv.


Kommentarer

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0