B-besök i stan

Hello hello



Efter att ha samtalat med min mentor och båda mina föräldrar bar det av till Stan med Hanna, när vi väl var där träffade vi Bella och Iza, sedan gick vi till donken och åt lunch.
Lunchen blev lång sedan blev det  besök på Weekday och Hanna köpte ett par nya Cheap Monday jeans, och besöket här var också ganska långt.
Sedan gick vi till en godis shop och köpte ganska lite men gott godis. Under dagen blev det ganska mycket problem med att träffa en till och vid tre tiden åkte Bella hem för att hennes familj skulle åka till landet.
Jag, Iza och Hanna stannade kvar ganska länge men vid fem tiden drog vi oss hem.

Det blev inga bilder från besöket men det var ändå inte så super såatt det gör inget.
Men det blev en bild på middagen som var stekt potatis, skivade rödebetor, biff stek, bacon och rödlök. På toppen av allt låg det lite gräslök. Mums!


Kommentarer
Postat av: sofia

SV: jag är inte värst bra av mig heller, haha x) men det finns vissa som jobbar med just att hjälpa andra med deras design, kolla hos dom =)

2008-08-22 @ 23:18:53
URL: http://misssle.blogg.se/

Du vill kommentera:

Har du ett namn?:
ihågkommen?

Din E-postadress: (den stannar mellan dig & mig)

Your bloggish:

Reddy to send:

Trackback
RSS 2.0